Slö dag

Japp det har varit en slö dag idag, var å handlade lite på fm, å lagade mat, köttbullar och spagetti. Fin Söndags midda :o)

Bjarne var över en sväng, å jag fick skratta riktigt kan jag lova..
Jimmie har köpt en sån där tuta, en som typ fotbolls huliganer har. Haha.. Kim ropade på Tyson å stängde in han i mitt rum, sen smög han på Bjarne på drog av en TUT så de stog härliga till, å Bjarne fladdra i köket som en sprattelgubbe men han försökte fortsätta att prata, men han gick nästan upp i falsett då. Jag låg å vred mej i soffan av skratt å tårarna sprutade, å ont i magen fick jag. kära nån, höll väl på i typ 20 min MINST å skratta..
Japp så då lever man några år till då, de säger ju att ett gott skratt förlänger livet..

Kommentarer
Postat av: Samuel

hehe, klart man ska vara trogen jämt! men tror att jessica alba skulle kunna hjälpa mej vara det lite extra! =) hon är otroligt vacker! allt är bra med mej! hoppas allt är bra med dej!

2008-09-22 @ 11:49:47
URL: http://samuez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0