Idag har jag...

Skrattat åt mej själv, trevligt att göra de ibland. Jo så här va de, Jag tog fram min brödrost, la i bröd å satte mej i tv-rummet å väntade, när brödet var klart så gick jag ut i köket,  Nu är det ju så att min brödrost står i lilla skåpet ovanför kylen, ganska högt upp alltså.. :o)
Men alltså, jag gick mot köket då, å när jag kom i dörröppningen så ducka jag, för luckan var öppen så rent reflexmessigt så ducka jag, Hmmm inte behövde jag de, jag är glad att jag når upp å öppna ju, så risken att jag skulle slå huvet va lika med NOLL kan jag säga. Japp så jag har fått mej ett gott skratt idag..
Nåja, till alvaret då, jag å Marita var till Ann-Britt vid 17,30 å gjorde mackor vi ska ha med imorgon när vi åker till Filipstad, vi ska ju på marken, å då ska vi ha fika på vägen dit...

Visst ja, mina stackars blommor fick vatten idag me,, de ni...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, ibland är man bra knas ändå :D Att ducka fast det är en bit upp :D

2008-09-06 @ 18:45:17
URL: http://nattvandraren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0