Blöt

Det blev man på marken ska jag säga. Så nu är jag så frusen...När jag kom hem här, så böt jag om å gick å köpte mej en kebabtallrik, var ju så hungrig..
Sen provade jag tröjan jag köpte, *fnus* Jag kunde inte ha den.. *suck*  Men men strunt samma..
Kim får ta den istället..
Marita å Lasse fråga om jag ska me ut å åka sen, men jag har inte tagit nå beslut än, beror lite p va de ska göra, ska de på nån dans eller så, då stannar jag hemma, har alldeles för ont i fötterna, fy fan säger jag bara...
Jag köpte mej en ny mascara å kajal på markem i allafall å 5 korvar..till Jimmie köpte jag en skjortjacka, Jag fick ju faktiskt 500 kr av honom att handla för, så de tycker jag han va värd.. Bye bye på ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0