Äventyr

Jo visst, varit på äventyr idag, Först så löste vi krysset som vanligt, efter de bar de av hem, för att byta om. Jag å Ingemar åkte med Lasse å Marita till Örebro, Lasse skulle köpa en ny dator, vilket han gjorde me. Sen åkte vi och åt på Max.
När vi kom hem, så la jag mej på soffan å somnade, hade så ont i huvet. när jag sen vaknade så var jag kaffe sugen, så jag messade Marita å fråga om hon ville bju på kaffe. Men se de ville hon inte :o) Men de skulle åka till Gutten så jag blev me dit, å DÄR fick jag kaffe.
När jag sen kom hem igen så hoppa jag in i duschen sen upp till Lasse å Marita å kolla på tv ett tag, å nu sitter jag här. Va skönt att slippa sitta bara hemma hela tiden, så de blev liiite äventyr i allafall...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0