Ujujuj va fort de gick

Tjooo idag har jag haft tvättstugan på morgonen, skönt att de e klart.
Sen var mor å far här, jag skulle lägga upp ett par byxor åt pappa.. När de hade åkt så ringde jag Annica, så vi åkte iväg å körde lite.

Och jäklar i min lilla låda va FORT de gick idag. Annica ville att jag skulle lära mej växla, å jag gjorde som hon sa, men ujuj va de gick fort då, Jag yla å Annica skratta åt mej, när jag vråla att de gick fort, så jag kolla på hastighets mätaren, hoppsan, de gick visst bara i 15 km/timmen HAHA, så idag blev det mycke skratt i bilen, Sen kom Ingemar å Lillen ner å skulle köra, då åkte vi hem..


Kommentarer
Postat av: Marita

Fy fan MARIA vilken fartdåre du är L

2008-10-22 @ 16:08:52
Postat av: jennie

Mamma. 15KM i tim är inte fort :D haha det fortaste jag har kört är 120 :D då gick det fort må ja tro :D hehe.. kör lite fortare nästa gång;)

2008-10-23 @ 09:56:25
Postat av: Tobbe

fy vad du kör! å du klaga på mig när vi åkte till power meet.. haha/ Tobbe

2008-10-23 @ 17:42:08
Postat av: Grannen

Tack det var en bra tröst.. =)

2008-10-23 @ 18:44:06
URL: http://gabbe88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0