Regn regn

Mmmm regnar idag, va tråkigt.
Jahaa va gjorde jag igår då? hmmm inte mycke, Marita var här en sväng på fm å fikade, när hon gått hem så la jag mej på min säng å kollade på tv. jag hade så ont i huvet å de ville inte ge sej, fast jag tog alvedon, först vid ca 16,00 tog jag en treo, DÅ gick det över. så då gick jag till Marita å drack lite kaffe.

Sen ringde Marita lite senare å fråga om jag kunde klippa Peter lite, å de kunde jag, så han kom hit å hade Jocke med sej,.
Vet inte om det är därför jag har ont i ryggen idag, för att jag klippte han, men det är väl förmodligen därför, Hmmm ajaj.. Jaja men de går väl över.
Nu regnar de ute, fan så tråkigt, alldeles blött på balkongen är de..så man får ha skor på sej när man går ut där.
Ikväll ska Kim in till Örebro med fotbollen, de ska bowla å sen ärta i stan, det blir en avslutning på denna fotbolls-somar,, bara att ta nya tag sen. Hmmm undrar när Kim får tid för operation då? Men vad ska JAG hitta på då??? *suck* vi får väl se va de blir.
Jimmies papper från Libo kom idag, så han behöver bara skriva på sen har han en lägenhet.. Messade till han nyss, han har blivit överbjuden på Tradera, de e en jacka, nu låg den på 1025 kr ujuj dyrt...Får se om jag ska bjuda mer på den.  Jaja men vi ses bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0