Nu så

har jag varit hos sjukgymnasten, hon ställde en massa frågor osv... Om jag tex har gjort nåt ovanligt typ den senaste veckan eller så, först kom jag inte på nå, men så slog de mej, JO de har jag ju, Jag har kört bil, Ja där har du "problemet" sa hon då  mummel mummel. VA FAAAAN DÅ.. ska jag inte ens kunna köra bil.. men jodå de ska jag visst de. Hon förklarade att jag förmodligen spänt mej och det är ju en ovanlig rörelse för mej.  Hon visade några rörelser som jag ska göra, för att töja ut musklerna i ryggen, så hoppas vi att det blir bra igen...

Jag har nyss ätit mat nu, Potatis, fisk å sås blev de, gott...


Kommentarer
Postat av: läsare

har du körkort

2008-11-05 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0