inte en hel natt

Har jag sovit sen jag flyttade till den här lägenheten, så idag har jag möblerat om här i mitt sovrum. Så vi får se då. OM jag lyckas sova hela natten.

Sen på kvällskvisten så dammsög jag lägenheten. Hmmm Sen kom Jimmie å tala om att han hämtat nyckeln till sin lägenhet, sen börja han löpa me grejor,, Hmmmgenom lägneheten här med skor på, drummel :o)  Fast de gjorde ju inget. Jag hjälpte han me några saker att bära. Men jag palla inte många vändor, för han just som jag har sin lägenhet högst upp. mummel mummel..

nu är jag själv hemma, Kim är barnvakt åt Elin å Dennis å Jimmie är på 25 års fest i Örebro å Jennie i Nora, hon bor ju där så..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ta en promenad i de "friska" vädret ler har -5.1 nu vid 07 ^^



Precis varit ute med bobbo o jag har aldrig sett han ha så bråttom hem nångång.

2008-11-01 @ 07:27:54
URL: http://brilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0