Söndag

Idag å jag mår inte så jättebra, jag är INTE bakis, men förkyld å snorig.
Vi var ju hos Ann-Sofi igår, å jag trodde aldrig att vi skulle komma fram, kära nån ANN-SOFI du bor ju nästan vid världens ände. Kändes som de när vi va på väg dit. Ja hon bor alltså i Odensbacken.. Det va skitkul å få komma din, god mat å vin fick vi.. roligast var nog att träffa Kerstin, oj så smal hon blivit..


Tänk att en del bara tänker på sej själva, å ska BARA tala om sej själv. Tror de är guds gåva till mannen, jösses säger jag bara... de kan bli för mycke ibland alltså...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men på tal om att laga mat så får vi ta en tjej kväll nån dag och laga mat tillsammans!

Eller så slänger jag ihop någe så får ni komma över o käka, och spela förstås! men denna gång ska jag vinna!! Annars tänker jag fan inte vara med :)

2008-11-24 @ 11:59:48
URL: http://fpaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0