Äventyr

Japp, jag har varit på äventyr idag, Jimmie ringde imorse å talade om att han glömt sitt insulin hemma. KLANT!!
Så jag fick fråga Annica om vi kunde åka till Guldsmedshyttan, så vi åkte. Men vi höll aldrig på att komma dit vi skull. Annica är ju lite envis å tyckte vi skulle åka åt ena hållet, men de va fel.. Men men efter mycke om å men kom vi dit vi skulle.
Sen hem å stressa ner i tvättstugan *pust* När jag var klar där, så drog jag upp till Marita å möblerade om. blev så bra så. Sen satt jag å glodde på tv en stund å nu sitter jag här..
Ska snart hoppa i säng Bye bye

Höll ju på att glömma,, det kom lite snö idag, men de försvann lika fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0