Dum???

Hmmm oki, nu undrar jag om han tror jag är DUM i hela huvet.
Så här är det, jag har (hade) en plånbok i "plåt" med plastfickor i. en dag när jag ännu bodde i 4-an så frågade min bror om jag använde den, Inte just nu, men jag vet att jag kommer att göra det svarade jag då,Sen har jag inte tänkt så mycket på den såklart, förrens idag, när jag gick till min mor å far med deras skrinda, då såg jag plånboken där, men det förnekade ju bror min så klart, han sa att han fått den av en brud i Linde..

Sen är det ju så att vi flyttat, å efter flytten så har vi inte hittat vår webcam, den va borta, å jag har letat efter den, så när jag då kom hem till mor å far så hade de en webcam satt på deras datorn, en KOPIA av vår, så jag va snabb å frågade var han fått den ifrån, jag har köpt den på Clas Olsson sa han, det konstiga va att den va sliten å dessutom fanns det spår efter tejp på den, å det är ju så att Kim tejpat fast den på vår skärm.

Så vad tror NI?? är jag dum eller?  Inbillar jag mej  bara att han snott prylarna.. tror inte de va... *FNYS* !!!!

Kommentarer
Postat av: marie

Ja du de låter ju bra lurt.

Men hade du inte blivit av med cigg förut oxå?



Du kan ju alltid tänka på det när du får besök nästa gång.



/m

2008-05-16 @ 13:10:28
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0