Planera..

Hej hopp, idag lyckades jag sova lite längre än igår, vaknade starxt efter 7,30. Har suttit å funderat på Kims rum, lite att göra där innan vi flyttar ojoj.. men de löser vi ...
I mitt huvud har jag redan packat ihop allt inför flytten, haha tänk om de var så smidigt.  Måste ner till ICA å säga till om lådor idag, jag kan ju packa en hel del redan nu, inga problem alls...

18,00
Nu har jag packat 3 banan-lådor, en lite mindre låda och en resväska med prylar. det går framåt. Bjarne kommer snart med en stor resväska, som jag kan packa i, tänkte lägga gardiner å sånt i den..
Kim är i Örebro å hjälper Jimmie å Elli att flytta.. Å jag har inte en aning om ifall han kommer hem idag eller inte...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kolla in "designadinblogg" här på blogg. Tror den hette så, annars kan du kolla de jag har som kontakter, den ligger med där. Han beskrev rätt enkelt hur man gjorde.

2008-03-28 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0