Lite bom bom

Ja de va lite bom bom imorse, skönt med lite åska å regn, inte för att de blev så mycke bättre.
Åkte med Marita, Rickar å Peter till Ånnaboda. Rickard bjöd, de va riktigt snällt. Kul att få komma ut lite, de behövs.

När jag kom hem så tog jag hand om min disk, å medans jag diskade så vaknade Kim å Ante, fick me dom till ICA för att handla. Vi va sugna på pastasallad, lagom att äta i värmen.
Sen var jag upp till Marita strax efter 16,00.

Väl hemma igen så dök Emelie upp, vi kollade lite på tv å drack lite mer kaffe *L*, sen tog vi en varsin macka.När hon skulle hem, så ville hon ha med mej ner dit, för hon skulle sätta upp en tavla hon fick av Lillen när hon fyllde. Hon fick krokar av mej, sen satte vi upp tavlan, Å nu är jag hemma igen å bloggar. Men ska glo på tv nu.. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0