Tomat och synkoll

JIPPIIII idag hittade jag en liten liten tomat på min planta, va roligt *L* Marita har fler tomater än jag har, men vi kommer nog ifatt ...

Idag ÄNTLIGEN ska jag kolla ögonen inför mitt körkort. Sen ska det väl rulla på hoppas jag, Å Jag hoppas Annica har starka nerver, för det är ju henne jag ska köra med, Syrran VÄRGRAR, hmmm undrar varför. Då när jag fyllde å insåg att jag skulle få ta körkort, så vägrade alla att låta mej köra me dom, Utom Tofflan då, men han får jag ändå inte köra med, han har ju varit av me sitt körkort..

Nej nu ska jag börja på att göra mej iordning. Bye bye

Kommentarer
Postat av: marie

Va häfftigt!

Lycka till, men kolla det där m Tofflan om du inte får övningsköra m honom!

2008-07-17 @ 09:34:42
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0