Söndag..

Jaha så var det Söndag nu då. I Fredags så åkte Kim iväg till Spanien, å han hade ju en LÅNG resa framför sej,det skulle ta ca 35 timmar, men det tog ca 39 timmar. Men de kom fram till slut.

På kvällen var jag till Västerås med Marita, Rickard, Andrea,Peter å Tommie. det va jättekul, har ju inte varit iväg på nå kul på såååå länge..

Igår var jag på kalas, Jennie fyllde ju 20 å Jimmie 22. så vi träffades hemma hos Jennie å Tobbe..
På kvällen åkte jag med Tobbe å Viktor till Västerås å kollade, å jösses den där Tobbe han kör fort han ujujuj....Vi kom fram på 5 röda å hem lika fort haha...

Idag har jag städat här, men har inte dammsugit ännu, men de kan jag göra imorgon.

Fick mess från Kim för en stund sen, han hade det så bra så och varmt har de me. han var på väg till poolen när han messade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0