ojoj

O´boy vilket vackert väder, solen.... Nej den skiner inte. Men HALLÅÅÅ!! Jag sov ända till kl 10,30 idag. De va de värsta.

Jaja Men jäklar de va kul igår, flängde runt i Askersund, sen drog vi till Nora, å där missade vi allt de braiga *L*
Det var jag, Claesson, Marita, Rickard, Emelie å Gutten. Emelie blir ju galen när hon dricker HAHA, men rolig. går inte in på detaljer, ujuj..
När vi välkom till Nora så träffa jag Larsa Bla, det var ju kul att träffa han när han va på bra humör.. Barbro å Tord var där me.. Sen syrran å Frövi folket.. Ja de va mycke folk..
Visst ja I Askersund så såg jag Camilla, jäklar va kul, visst jag talar me henne på MSN ibland, men de e ju inte samma sak alls.
Jennie hade en jobbig kväll, lite struligt me pungen hennes, hoppas de löser sej, på ett eller annat sätt.. Jimmie han va chaffis åt syrran,  Nej nu ska jag gå, kanske återkommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0