Jahaja

Söndag morgon å alla bara sover, Tobbe sover i tv-rummet, med fötterna utanför sängen haha den är lite för kort för han tror jag minsann..
Jag kom inte i säng förrens kl va typ 02,30 å kanske senare ändå. Ungar kom ju på att de skulle äta pizza mitt i natten, Emelie kom hon me, sen ramla Lillen å En kille till in här, men efter mycke om å men, så försvann de, å jag kunde lägga mej. Han bara kaska huvet på kudden, så ringde det på dörren, Lillen hade glömt sina nycklar här.

Fredrik Strand va grym att lyssna på. jäklar säger jag bara. jag blev typ lämnad själv på P-ryggen, alla bara försvann, Rickard kom fram ett par ggr å frågade efter Marita bara.. Så jag blev stående å tala med Sonia å hennes vänner, det var tevligt..Allra bäst va när vår vän Vaktis (Anders) ville hångla med Sonia HAHA, va hon yla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0