Håret..

Japp idag har jag klippt av mej håret, va skönt, Ja alltså inte jättekort, men ändå kort, hajjar du???

Hade tvättstugan idag me, var ju tvungen att tvätta upp alla kläder, så vi kan packa imorgon åt Kim.. Du vet, han åker ju till Spanien.. 
Ingemar gav kim 20 euro att ta med på resan, det var snällt, å farmor birgitta ska också bidra med pengar..*L*

Visst ja, jag snacka ju om att jag klippt mej, Marita har me klippt av sej hårte, å det blev skitbra, hon är lite missnöjd, men va faaan hon är ju inte van med kort hår, hon vänjer sej...

Gick ut en sväng förut, för ungdomarna spelade kubb, jag å Marita va me en sväng å spelade med...

Nej nu är det läggdax, Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0