Bilar

Tvättstugan igår, å snacka om att det gick smidigt å fort att tvätta, så skulle det alltid vara..
men men, straxt efter kl 17,00 åkte vi der till Prästryggen å kollade på en massa bilar och åt köttbullsmacka. Niger och tackar för den..När kl va ca 20,00 så åkte vi alla en vända på byn.
Därefter åkte vi ut till Rickards garage å bytte bil, Rickard har ju köpt en ny, en blå Saab 95 (tror jag) Combi.. å jag höll på att bli strypt, skulle behöva ha en bilkudde i den bilen OM jag får åka med nån mer gång i den Haha..

Visste du att det finns vissa som har SÅ tråkigt på morgonen att de kokar risgrynsgröt?? JAG vet en i allafall.. Men det är inte jag...

Kommentarer
Postat av: marie

Men hörru, en "hundkoja" vore ngt åt dej va?? Eller en MiniCooper ;-))

2008-07-23 @ 09:00:37
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0