Arboga

En helt  vanlig Fredag idag då, Var å hälsade på Jane idag, man får passa på när hon väl är hemma, de e ju inte SÅ ofta *L* Jag å Marita åkte sen med Jane till Örebvro för att hämta Steve.
När jag kom hem sen så såg jag att Kim varit online på MSN, å de missade jag *snyft*
Men lite efter kl 16,00 så loggade han in igen, så de va bara att kasta sej på mobilen å ringa Lisa, så hon loggade in där, så hon me kunde tala med han.. Jag fick se hur han såg i rastaflätor me, häftigt värre *L*
Vid typ 17,00 ca så ringde Rickard å fråga om jag skulle me rill Mac Donalds, å ville jag ju. Men jag trodde ju att vi skulle till Örebro, men han åkte ju åt fel håll. Vi skulle visst till Arboga *L* Nu är jag hemma igen å kl är snart 21,00 å då ska jag kolla på film, bye bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0