Snöigt

Igår va de en tråkig dag, var på ABF hela dagen, inte alls kul, men ett måste.
Söade som tusan igår med, å nu har det frusit på så det är jättehalt ute.
Å mer snö ska de visst komma.. Jaja vi får visst en vinter till slut. Va onödigt..Jag har varit hos Marita och ätit frukost idag, vi gör ju så att vi käkar frukost varje dag, ena dagen hos henne å andra hos mej, så imorgon är det meningen att hon ska komma hit å äta..
Idag ska jag få tillbaka min hammre från Tofflan *L* han har haft den LÄNGE nu...

Jag tror Kim håller på att bli sjuk, nu ligger han å sover å klockan är ju bara 18,19, han var lite varm när han kom från skolan.. så vi får se imorgon hur ham mår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0