Nu så..

Nu har jag å Jane testat att sjunga kareoke HAHA va vi va bra. Jane va här igår å tog en fika, sen testade vi att yla lite.
Va mer gjorde jag igår då, jo jag dammsög å tvättade, På em var jag å grattade Ingemar, Emelie kom dit då me.
satte på en film på fm gjorde jag med, men jag såg kanske 20 min på den, sen somnade jag, illa  haha

Gjorde ett nytt försök idag att se filmen jag började på igår, men va faaaan, jag somnade IGEN. Ska de va så svårt att se en film?? Men nu ska jag sätta mej i fotöljen å kolla, så jag kan lämna tillbaka dom till Marita sen. Har ju diskat nu i allafall, så lite nytta har jag ju gjort..

Jadu Fridah jag har aldrig sjungit kareoki förut, men de va lite lattjo, vi ska väl ha en kareoki kväll här nån kväll framöver, kom å yla du me då *L*

Kommentarer
Postat av: Fridah

kareoke är sjukt kul=)

2008-01-11 @ 08:01:09
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0