Kalas...

Jaha nu har jag varit på kalas, det var så kul å trevligt.
Himla kul att sitta å få tala med Lill (de va hon som fyllde 40) å så med Anita, inte var dag man gör det. Och jag tror att Lill var nöjd med flaskan hon fick, en kul grej att göra.. Förutom kalas så har jag löst krysset med Ingemar som vanligt idag, mer än så har de ju inte blivit.. Nu ska jag äta upp en lite bit av min smörgåstårta jag fick med hem, resten tar jag imorgon, Men efter tårtan blir det sängen, *sköööönt* sov ju på soffan inatt, För Jimmie å Elli sov i min säng. Gonatt....

Kommentarer
Postat av: marie

Tack snälla söta du för att du kom. Jättekul och få träffa dej och Anita! Och flaskan var jättefin, den var speciell kan jag säga! Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0