jomen visst

Jahaja idag har jag en del att göra, Först frukost hos Marita, sen möte hos Ann-Britt kl 10,00.
Efter det måste jag handla för jag ska göra marängtårta idag FY TUSAN, den är inte lätt att göra, Men eftersom Kim fyller imorgon så vill han ha en sån.
När det är klart så ska jag städa klart här.

Ojoj måste ju hinna laga mat med, Jaja men de löser sej väl kan man hoppas...

15,28
ALDRIG mer ska jag göra marängtårta, suck det är ingen lek att göra. Men nu är den i allafall klar, men om den är god eller inte vet jag ej, har ju inte smakat, HAHA kanske smakar jätte illa.
Nu har jag i allafall duschat, ska klä mej nu för syrran kommer å hämtar mej strax efter 16,00 vi ska in till Örebro, hennes tvättmaskin har pajjat, så hon ska köpa en ny..
Mötet hos Ann-Britt gick bra vi var väl klara ca 11,45...det var trevligt, det var jag, Marita, Ann-Britt Sonja å Annica, Ann-Britts barnbarn Marie kom en sväng me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0