Gåta

Du sitter bakom ratten i en bil och håller en konstant hastighet.

 På din vänstra sida har du en avgrund.
 På din högra sida har du en brandbil och den håller samma hastighet som du.

 Framför dig springer en gris, som är större än din bil.
 En helikopter förföljer dig i markhöjd bakom bilen.
 Både helikoptern och grisen håller samma hastighet som du.

 Hur ska du göra för att ta dig därifrån?

 Svaret hittar du längre ner, men fundera själv en stund!

 Svar:

- Kliv av karusellen och låt barnen åka!!!







Jaha en slapp dag, smådonat lite bara. Ska snart ta reda på maten som ska in i frysen..

Nu har jag skickat Kim till Örebro, han ska sova hos Jimmie inatt, för han har samling kl 9,30 imorgon på Bern
Arena. Det var lite strul innan vi visste hur det skulle bli, men det löste sej till slut.
Så nu sitter jag här själv, kan gå över till Marita, men samtidigt är det skönt att vara lite själv å  bara sitta å göra inte nå. Ska lägga mej sen å kolla på Morden i Midommer tänkte jag.. Tror jag ska lösa krysset med Marita imorgon om hon vill det *L*


Kommentarer
Postat av: Anonym

va du hittar på

2008-01-18 @ 18:18:52
Postat av: marie

*haha* Glöm inte frukosten!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0