Ojdå

Hej hopp..

Jag glömde att blogga igår, men jag hade inte riktigt tid förståss.
Det kom lite folk undan för undan igår, eftersom jag jag ju fyllde 40 år...

Idag blir det en mellandag, Då får jag passa på att vila upp mej, det kommer ju en hisklig massa folk imorgon sägs det i allafall.  Men det blir nog kul.

Känner att jag inte mår till 100% bra idag, ajaj illa.. men de blir nog bra ska ni se..

Nu har jag varit hos Marita å druckit e kopp kaffe å talat en stund, Emelie å Lillen var där me.

Å nu ska ni höra *L*  Johan som gick i min klass på Fellingsbro ringde för en stund sen, det va kul å höra hur han mår å va han sysslar med, Jättekul..

Kommentarer
Postat av: marie

Grattis Grattis på din Födelsedag! Hoppas få se dej komma åkandes här så småning om ;-))

Postat av: Shopping Bitch

Grattis i efterskott!

2008-02-23 @ 05:47:22
URL: http://www.metrobloggen.se/shoptilyoudrop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0