Ja jäsiken haha

Ojojojoj... Det började igår då, Emelie hade färgat håret på Jane, så hon va väldigt ljus (gul) i huvet, så ville hon nu inte ha det.
Så jag skulle in på ICA å köpa nå mörkt å göra slingor åt henne haha Japp de gjorde jag. (får nog aldrig mer köpa åt henne)
Gick upp till mej å började oj hon blev violett i huvet, fast ändå inte så farligt.
Men på nå vis hade färgen förökat sej under natten, så NU var de violett kan jag säga. INTE bra tyckte Jane, så hon gick till frissan för att kolla vad man kunde göra. Hon fick med sej en färg så vi gick hit å gjorde nya slingor. OJOJOJ inte bra alls, ÄNNU värre blev det då. Så det vi då kunde göra var att färga HELA hårt mörkt. DÅ blev detbra, tyckte jag å Marita i allafall, Men Jane va inte nöjd, stackarn..När så Jane å Marita gått, så ringde Emelie, hon ville att jag skulle göra slingor på henne, så blev det, sen la jag upp en kjol åt henne, Hon blev nöjd med håret TACK Å LOV.

Nu i kväll vid 17,00 ca ringde Ingemar, han ville bli klippt, jaha snäll som jag är så gjorde jag de, å nu mina vänner ska ni veta att jag har ONT i nacke å axlar AJAJAJ....*pust* slutfixat med hår för flera dagar nu kan jag säga.. Två timmar kvar till Så ska det låta, YES!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Todiloo!

Nu har jag ny tävling ute på bloggen, varmt varmt välkommen!

http://flachsan.blogg.se/1204318693_tvling.html

Pusskram

2008-02-29 @ 22:36:06
URL: http://flachsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0