Ännu en dag i mitt liv.

Va vackert det lät *L* Ännu en dag i mitt liv. SÅÅÅÅ fint.
Igår var det föräldrarmöte i klubbstugan, så trevligt så.
Jobbigt bara att det kom fram att de inte finns tillräckligt med pengar än i lag-kassan, så som det är NU så måste var å en av oss betala ca 2200 kr, för att de ska kunna åka till Spanien på Cup i sommar. Ojojoj var ska jag få de pengarna ifrån???

Men men de kanske ordnar sej...

Annars gjorde jag inte så särskilt mycke igår, Marita var här å åt frukost, Även Jane kom en stund då..

I morse vid 10 tiden så ringde John, han ville tala med Kim, efter en stund så ropade Kim å talade om att Ittis hade dött. Usch så tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0