Vilken lycka...

ÄNTLIGEN Kan jag sitta. Fy fan vilka dagar det varit. Har haft en smärta som inte går att beskriva. Började förra Tisdagen lite smått, å blev bara värre, så i Torsdags bar de iväg till akuten.
Fick antibiotika å fick åka hem igen.

Så sen dess han jag bara kunnat ligga på vänster kropphalva, inget annat har funkat, sitta har jag inte heller kunnat, å knappt kunnat gå. Igår bröt jag ihop totalt här, så jag ringde Marita så hon kom älgande här med andan i halsen, kraken :o) sen diska hon åt mej, Tack för det...

Att äta å dricka liggandes är inte lätt ska ni veta, dricka kaffe med sugrör har jag fått göra. Men pappa sa att ALLA Divor dricker liggande med sugrör :o) Jag var så glad när jag klev in i pappas bil i Linde, för jag kunde SITTA JIPPIII.

Jaja men idag var jag på kirurgen å då fick jag värktabletter, så sjut NU har jag inte nå ont, men däremot känner jag att jag är trött som fan å är hungrig, har ju inte ätit på flera dagar nu..

Jaja men nu ska jag ta lite yoghurt å sen vila ett tag,, bye bye


Kommentarer
Postat av: frida

A tack för kommentaren! då törs jag erkänna att det var jag på bilden!!

2008-12-05 @ 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0