Tuff morgon

Vilken tuff morgon det blev då, min Kaffe mugg låg i disken, så jag fick ta en annan, en blå VANLIG mugg,, hmmm
Men jag diskade mitt Kaffe glas, så det var rent när Marita kom..
Jag har inte gjort nå särskilt idag, var till Jane nu ikväll å pratade bort några timmar.
När jag kom hem, så skulle jag byta byxor, så jag rotade i min stora sekretär, det är ju lådor i den, å medans jag rotade där, då for luckan upp å slog mej i huvet, det är typ en klaff lyucka eller hur jag ska säga, å jag lovar att det gjorde ont, har aldrig känt blodsmak i munnen förut när jag gjort illa mej, men nu kände jag smaken, jävlar säger jag bara...AJAJAJ, de gjorde ont *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0