Tänk va tokigt..

Hmmm jösses, va ska jag på allt å göra?
Imorse va jag in på lindenytt, där hade de en tävling, Va kul tänkte jag å deltog, men jag kollade inte va priset va, Men jag lovar att jag blev varse.
Vid typ 15,00 tiden ringde telefonen, det var nån Ronny tror jag han hette, Han talade om att jag vunnit 2 biljetter till kräftfesten på Lindehov nu ikväll, ujujuj Det ville jag ju inte gå på. Men åkte i allafall å hämtade biljetterna, å försökte hitta nån som ville ha dom, men jag hittade inte nån, så de ligger i min plånbok nu. Så tokigt.
Men nu ikväll har jag, Marita, Andrea å Frida ätit kräftor hemma hos Frida, å så spelade vi Alfapet, det va kul, å lite skönt att komma hemifrån ett tag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0