Stormigt

Ojojoj nu blåser de satan ute, måste nog snart fälla ner mitt parasoll som jag har på ballen.. Vad har jag gjort idag då? hmmm nja typ som vanligt, diskat, lagat mat, men INTE tvättat *L* För det har Emelie gjort här :o) Drog me henne till ICA å handlade förut, sen bjöd jag henne på mat. Kim ville ha pizza, så han fick väl äta det då, Hmmm men det blev en kebabrulle istället..

Imorgon åker Emelie till Malmö å Marita tar med sej Andrea och åker till Västerås, Hmmm undrar var jag ska åka då... Nä lugnast att stanna här hemma tror jag nog. Japp så får det bli.. Jag har ju faktiskt tvättstugan imorgon me, så jag KAN inte åka nånstans nu ju...



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Visst var det den lilla sjöjungfrun på bilden. Du gissade rätt! Tack för gissningen.

2008-08-05 @ 11:47:18
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0