Spökar det??

Tisdag idag, å dax för tvättstugan.. Så tråkigt..
Jo just de ja, Igår började jag undra om det spöka här, satt å rökte å hörde en Elvis låt?? Men var kom den ifrån då?
Jo till slut kom jag på det, det är en mugg som är Jimmies, den spelar tydligen när man lyfter på den. Den ligger just nu på min stereo, å spelar en truddilutt då å då, för sej själv. Konstig sak..
Marita å jag har ju tvättstugan idag, sen ska vi kanske ner till prästis om det inte regnar såklart. det är ju motorcafe` idag igen, Kul att det ordnas nå här i byn..


Kommentarer
Postat av: systeryster

Om ni vill, (o om jag får igång cadillacen), så kan ni få åka med mig till prästryggen

2008-08-12 @ 08:24:06
Postat av: Emma

Godmorgon! sovit gott?

2008-08-12 @ 08:28:13
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0