Regn bara regn...+ lite åska

Japp det har regnat idag, och åska, å jag som trodde de skulle bli fint väder. Hmmm
Min morgon började med en dusch, sen kaffe på de, åsen tog jag disken, Medans jag höll på med disken så kom Marita, hon hade ju slut på kaffe, så det blev morgonkaffe här, som vanligt *L* trevligt ju..
När vi satt på bllen å drack så började jag få ont i huvet, å det blev bara värre å värre, När Marita gått så gick jag å la mej en stund i hopp om att jag sulle slippe det onda då, men inte då. När det sen började åska så klev jag upp å satte på musik här å började röjja lite, Ja då gick strömmen, Hmmm så de blev till att dona utan musik, å de gick det me.. Så jag fick undanplåckat, dammat å sen blev de till att ta fram dammsugaren. Skönt nu är det gjort.. Vid 17,20 drog Kim iväg å träna, å jag gick till Marita å tog e kopp kaffe, sen hem igen, Å sen kom Kim hem från träningen, å han va sååå nöjd, för ÄNTLIGEN fick han målvakts träning . :o) Nej nu skriver jag inte mer.. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0