Ojoj

Mina fötter, va de har ont. Gick ner till Fröjevi idag kl 14,45 ca, å va hemma kl 19,10 ca.
Väl hemma så lagade jag mat, sen åt vi. när kl va ca 20,00 så gick jag ner till Nille, jag skulle hämta Rickards filmer som var där. Jag kom dit samtidigt med Cicci, så vi blev stående å prata alla 3 inne hos Nille. Jag å Cicci gick samtidigt  me, men då blev hon å jag stående ute å prata ännu mer. Det var trevligt, har aldrig fått tillfälle att prata direkt med vare sej nille eller Cicci.. Kl va ca 21,40 när jag va hemma igen, å när jag kom in å muttra Jimmie å undra var jag var så länge *L*  Men nu sover han å Kim är hos Lisa... Jag ska kolla på sista delen av Bones nu, jag spelade in de när jag gick till Nille... Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0