Musik & DUNK!!!!

Men jösses, idag blev jag väckt kl 5,30 för nån spelade musik, okej musiken i sej va väl inte hög, men basen, va faaaan. måste man spela musik så jävla tidigt????  Jag vet inte vem som spelade om det var mina grannar som bor under eller om det va nån annan. En sak vet jag, å det är att det är väldigt lyhört här, för jag till å me hör när grannen går i lägenheten under mej :o)  Det kan man ju inte rå för. Jag får ta å tala med dom, jag menar att om det nu är så lyhört, så behöver man ju inte spela musik vid den tiden på dygnet. Men just NU är det tyst på musiken, de e så dax NU när jag väl är uppe.. Hmmmmm

Kommentarer
Postat av: marie

Nu e du ju lite gnällig, du kan behöva gå upp ;-)))

Själv sov jag till 08.30 :-D

2008-08-03 @ 10:28:31
URL: http://blogg.mysight.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0