Men hallå..

Ja det säger jag bara, MARIIIITAA!!!! Det får inte bli en vana att du åker bort, Jag vaknade kl 06,30 men hade inte nån lust att gå upp då, så jag låg å kollade på tv, men somnade om, å vaknade kl 09,30 HALLÅÅÅ!!, Så länge ska man INTE sova, Men men inte mycke att orda om nu, det är ju försent för det.


Nåja vad ska jag göra idag då? jo jag ska försöka dammsuga lite å torka golven, det behövs, Tindra var här igår, å hon åkte på Kims inlines här inne, så det är lite grusigt nu.. Linnea å Bjarne var här med såklart.. Sen kom Claesson upp en sväng. Han satt på golvet när vi talade, men jag erbjöd han att sitta i soffa, men han ville inte *L*

Jaja men nu lämnar jag datorn, bye bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0