Men då..

Hmmm Jag bloggade igår kväll, men har glömde visst att publisera det.

Det hände inte så mycke alls här igår, bara slappade. Va till Marita på kvällskvisten, å tala med Daniel igen på MSN..

Idag ska Marita å jag rensa ur mitt städskåp å tömma det. Vi tar lite i taget.

Träffade Peter igår med, han skrev på om Kims adressändring äntligen. Jag fårgade honom om han kunde sponsra Kim inför Trysil resan eller Spanien i sommar, men de ville han inte. Idiot..

Har i allafall fått sova ganska bra inatt, inte hostat så himla mycket. Men nu på morgonen har jag hostat desto mer...

Kommentarer
Postat av: marie

När flyttar du? Vad spännande :-D Men fy för å packa :-/

2008-04-09 @ 07:32:45
URL: http://www.nogg.se/dreamplaze

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0