Lite till..

Nu har jag å Marita packat lite till, rensade ur mitt städskåp idag och i stora garderoben.
Det tog sin tid.

Nu sitter jag å väntar på att Pettsson ska komma med säckar å ett par arbetsbyxor åt Kim, Kim ska ju prya på Jimmies jobb nästa vecka, å Pettsson jobbar ju där med. Imorgon får jag gå upp JÄTTE TIDIGT, Kim ska till trysil å åka snowboard, så hans buss går från skolan kl 04,50 ujujuj...

Jo Lill jag får nyckeln imorgon eller på Fredag, så då kan jag börja flytta saker, jag ska vara ur den här lägenheten den 1 Maj...

Å Nu har Daniel skaffat blogg me, KUL!!!

Höll ju på att glömma, Jag kommer med stor säkerhet börja städa på bruket snart..

Kommentarer
Postat av: marie

Har du fått jobb? Berätta mera då å inte bara de där lilla....

2008-04-09 @ 22:19:34
URL: http://www.nogg.se/dreamplaze

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0