Ännu en dag i mitt liv.

Söndag idag då, imorgon ska jag upp till bruket, för att lära mej områdena där, så jag kan hoppa in å jobba ibland när de behövs..

Ikväll ska jag få hjälp att köra bort resten (hoppas jag) från fyran, känns som en belastning nu, vill bara få skiten gjort här nu, Jimmie kommer imorgon å tar ner persiennerna här.

Å jag har ju inte så många som jag kan be om hjälp  med att bära, å jag vill ju inte hålla på å bråka med Rickard, han har varit så snäll ändå hjälpt mej mycket,(tack vare Marita) *L* Tur de finns vänner som ställer upp..

Men som sagt vill få ett avslut i 4-an NU!!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men maria jag trodde ju du var klar med flyttandet! varför har du inte sagt att du ville ha mera hjälp, äre nått mer du behöver hjälp med som jag kan göra? bara du hojtar till!

2008-04-28 @ 22:29:59
URL: http://brilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0