Bloggare

Jahaja, ja varför inte, Kan alla andra blogga så kan väl jag.
men VAD ska man då blogga om? Arbetslöshet eller att man är en ensamstående mamma eller vad? jaja vi får väl se va det blir. Ropade på Emelie på msn för att få  veta hur man gör, men hon va inte där, så lilla Hanna fick hjälpa mej TACK Hanna *L* Men det va ju enkelt att fixa tog typ bara 2 minuter. Men just NU ska jag inte skriva mer, ska gå in och borsta tänderna sen upp till grannen för att lösa krysset, hej på ett tag då..

uppdaterat 20,15


Jaha så var man å tittade på fotboll idag, det blev 1-1 i matchen. Det var Kim som spelade.
När jag kom hem från fotbollen, så slappade jag på soffan å kollade på Mannen på taket, en gammal Beck film.Ska kolla på sing a long snart å drick kaffe. Å sen är det inte mycke kvar av den här Lördagen, de går så fort, Visst ja, jag har ju städat idag me. Tummen upp för mej *L* Nåja  ses kanske  imorgon då, bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ve trevligt att du skaffat blogg :)

2007-09-22 @ 09:45:17
URL: http://mliaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0