Traskar

Jaha ja, Torsdag idag då, Å som vanligt har jag "rastat" Marita haha, ska ju även rasta Tyson sen, fast han ska få göra sina behov ute, det slapp Matita.
Sen i kväll bär det av till Fröjevi, då ska Kim spela match mot Lindesberg. Så dt blir mycke traskande idag. Men det är ju bra, (tror jag) får väl se om man tar sej ur sängen imorgon.


19,26
Nu har jag å Jimmie varit på fotboll, vi åkte hem innan matchen var slut för det blev lite kyligt. Kim spelade ute idag, för han stukade ett finger på gympan idag.. Fick ÄNTLIGEN lite info om lägret Kim ska på nästa helg, det var på tiden. Hörs i morgon igen. bye bye

Kommentarer
Postat av: Marita

Snällt av dig att jag slipper göra mina behov ute *LER*

2007-10-04 @ 10:17:42
Postat av: marie

*haha* ja låt Marita göra de hon ska ute ;-)

Postat av: Sara

Jaså, har du skaffat blogg! Då får man nåt kul att läsa :) Ha det bäst! Kramar!

2007-10-04 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0