Nyckel jakt

Hej å godagens. Idag på morgonen var jag å Marita på nyckel jakt, å vi hittade nyklarna med *L* uppe i lekpraken..
När vi kom hem hit för att dricka kaffe så kióm Jimmie farande, han hade varit till läkaren, så han kom en sväng å drack lite kaffe innan det var dax att jobba. Nu väntar jag bara på att klockan ska gå, ska ju ut me Tyson vid 11,00 ca..

15,45

Jädrar i min lilla låda, jag har snackat me tullverket idag. Jag fick brev från dom, där det stog att jag skulle ringa dom omgående, å de gjorde jag, men jag var först tvungen att låna telefon av Py, jag kan ju inte ringa mobil på min. Förra året hade de lagt beslag på ett brev som var adresserat till mej, å i de brevet fanns de anabola tabletter, HAHA som om jag skulle använda det. *skrattar* Men hur som helst så blev det ett litet förhör på telen, sen var de utrett, Så de gick ju bra. Hoppas bara de inte händer igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0