näää

Idag blev det ingen promenad, hade fullt göra att gå här inne. Jäkla fot.
Men men..   Marita å Jane kom hit i morse istället å fikade, så trevligt så.
Nu ska jag strax göra mat här, sen ska jag å Kim packa tills imorgon, när Kim ska på läger...


18,47

Nu ikväll så hände nå kul, Jag å syrran satt å pratade i soffan, rätt va de e så kommer Kim å vrider ner volymen på tv-n å frågar om vi är döva. sen säger han att det ringde på dörren, Ja men det var väl Jimmie som kom sa jag då.
Men det var det inte, In kom en "tant" som heter Lisbeth, jag trodde att hon skulle prata med Verona, för jag känner henne inte, å Verona satt å undrade om JAG umgicks med henne. Men hur som helst så kliver hon in å frågar om vi har party, jag å syrran satt å glodde som två får, å fatta inte nå. Men så säger Lisbeth att OJ Jag har gått fel. Hon skulle till sin dotter Terese som bor i porten brevid, Det var lite snopet. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Cim

Hej... Gjorde en sökning efter bloggar i Örebro och hittade dig där... Läste runt lite och tycker du har en mysig blogg... Titta gärna in till mig om du vill... Ha en skön helg.. (o du... putsa fönster är skönt när det är klart!!!)

2007-10-12 @ 12:25:21
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0