Linde

Sådärja, nu har jag duschat å gjort mej klar för en tur till Linde, ska rönka min fot idag, rönka?? heter de så?   jaja ni fattar ju i allafall.. haha
Jag hoppas faktiskt att de ska hitta nå fel, så jag får rätt hjälp med foten så jag kan gå ordentligt igen.HOPPAS HOPPAS. hör av mej sen igen..


22,05  röntken, så tror jag de ska vara..

Hur som helst så gick det bra där, å snabbt, Fast jag vet ju inte än om de hitta nå galet i foten.
När jag kom hem därifrån så ringde Ingemar å ville låna datorn här, å de fick han, Emelie följde med honom hit, då var kl ca 11,15 sen stannade Emelie här tills efter 14,00, Det var trevligt att sitta å prata med henne, tror hon tyckte det me(hoppas jag) Men nu ska jag hoppa i säng, dax för en promenad i morgonbitti med Marita.. Natti natti.. Kramen..

Kommentarer
Postat av: hulda129

hej vännen! vad har hänt med din fot?? Jag hoppas verkligen att tommy fattar vilken bra skola han kommer att gå på och för den delen så vet det flesta om hur han är för jag har väl "gnällt" en hel del... hahaha.... kram

2007-10-10 @ 10:04:46
Postat av: emelie

heej, ja de va trevligt att snacka lite med dig :) de blir nog fler ggr ska du se :) Puss emelie

2007-10-11 @ 16:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0