Fredag

Nu så, nu är det Fredag, fast det är ju egentligen inte så särskilt speciellt, en helt  vanlig dag bara.
Vad ska jag då göra idag? Hmmm jo jag ska diska, gå ut me Tyson, för morgon promenaden är ju avklarad.Sen vet jag inte vad jag ska göra. Jösses va de väsnas här utanför då, de spränger i lekparken, är visst lite berg där. Sen ska de sätta upp lite roliga saker för ungar att leka med. ÄNTLIGEN...

17,46
Nu har jag varit å hälsat på Ingemar i hans nya lägenhet, det är en 3-a, men väldigt stor sådan. Emelie var där å hälsade på med, kul att träffa henne. *L* Kim är i Linde å kollar på hockey, Ante spelar visst. Har inte en aning om när han kommer hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0