En helt vanlig Söndag.

Oj va helgen rusat iväg, Igår städade jag undan lite å dammsög, så nu e de gjort, min bror kom på em å han å jag åt hemmagjord pizza, de va så gott så.  Nu ska jag strax in i duschen, va skönt. återkommer kanske sen igen,, bye bye

Duschen avklarad, skulle behöva äta frukost nu, men jag är inte hungrig, ska det vara så svårt att lära sej att det är viktigt med frukost, Okej jag VET att det är viktigt, men va gör man när man inte är hungrig då? VA? Hmmm

Jag hoppas Jimmie snackat me Marcus å frågat han om jag får låna hans stå å trampa pryl, JAG VILL.. *L*

Nu har i allafall Kim kommit hem, han kom ca 15,00 men han bara vände i dörren, för hans fjälla är visst i byn, så han skulle träffa henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0