*suck*

Vaknade strax för 06,00 idag, tog mej in i duschen, å de va inte det lättaste må jag säga, tur man har väggar att stödja sej mot, väl i dushen så kunde jag knappt tvätta mej, de gick till slut i allafall. det tog nästan 30 min att duscha idag, ska de kännas så när man sen blir gammal, ja då vill jag inte bli det. *suck*. Men man ska väl inte gnälla, jag vet att de finns de som har det värre än jag. *L*

17,37

Så var man hos Dr idag då, det visade sej att det är hälsporre jag har ont av, så jag får dras med de tills de går över av sej självt. SKIT!! 

Lokförare hmmm nja kanske, Men varför VARFÖR ska de ta livet av sej framför tåg,,Som hon gjorde den 4 Nov.. Stackars Alex...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0