Hmmm

Ojoj min ekonomi är i botten SOM VANLIGT *suck*. Ska till Dr imorgon men har inte råd, så jag ringde å skulle säga ifrån tiden, men sköterskan va så envis, hon vill att jag ska försöka låna pengar till det, för Thore ska visst ge besked om min fot då  me, jag har ju inte fått svar på röntken än, men ska då få de imorgon.

Nåja vi får väl se då...


22,10

Nu ikväll var jag in till Py å drack kaffe, men fick ju ta med kaffebryggaren in,, haha. Sen gick jag till Marita, det tog lite tid att ta sej dit, Så både jag å Marita satt som 2 idioter å pusta i soffan, Ajajaj  haha. När jag väl kom hem igen så kom min bror, så de blev kaffe IGEN kära nån...men nu blir de inte mer förrens imorgon bitti, go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0