Såja..

Igår var jag, Jimmie å Kim å handla julmaten, skönt att det är gjort. Gjorde även snickers då. så det ska skäras upp i mindre bitar idag.
Ska nog köra köttbullarna idag (kanske) annars blir det knäcken. Vi får se. det jag vet är att jag ska städa klart, så jag får det gjort.

Emelie bar hit igår kväll med, hon ville ha hjälp att göra slingor, lite klurigt blev det, men det gick. Jennie å David var här också...

20,37
Nu är köttbullarna klara, det tog sin lilla tid att göra dom, började kl 16,30 å var klar ca 19,00.. Så nu kan jag ju knappt stå än mindre gå, för fötterna gillade INTE att behöva stå vid spisen så länge *L*..  Har även "slagit in" mina snickers som jag gjorde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0